Blog

Apátkúti-patak

Törj ki a mókuskerékből, és töltődj fel a Dunakanyarban!

A pörgős hétköznapokon néha úgy hiányzik a friss levegő, mint egy falat kenyér, ám sajnos nem mindig van időnk arra, hogy hosszú órákon át kiránduljunk. Megmutatjuk nektek, melyik az egyik kedvenc helyünk, ahova mindenképpen ellátogatunk, ha ki akarunk szabadulni a mókuskerékből!

Hirdetés

Gyerekként órákat pancsoltunk az Ördögmalom-vízesésnél, és mezítláb mászkáltunk az Apátkúti-patakban. Színes köveket gyűjtöttünk a zsebünkbe és nagyokat kortyoltunk a Magda-forrás friss vizéből. Biztosan kitaláltátok már, hogy az Apátkúti patak-völgye volt az egyik kedvenc helyünk, így felnőttként is gyakran ellátogatunk ide, feleleveníteni a kedvenc emlékeinket.

Telgárthy-rét

Apátkúti-patak

Telgárthy-rét környéke mindig megdobogtatja a szívünket, mert eszünkbe jutnak a régi majálisok, a közös biciklizések, és a téren álldogálva szinte az orrunkban érezzük a bográcsokban rotyogó paprikás krumpli illatát. Ha elég időnk van rá, leülünk egy padra olvasgatni kicsit, és bár már egyik fajáték sem a mi méretünk, eljátszunk a gondolattal, hogy mi lenne, ha pörögnénk-forognánk velük egy kicsit.

Tipp!

Ha nem jártatok még erre, az útvonalat IDE kattintva megtaláljátok. Jöhettek biciklivel, autóval, vagy akár lóval is, hiszen nemrégiben átadták a Pilis Ride útvonalait a Visegrádi-hegységben!

Telgárthy-rét játszótér

Telgárthy-rét

Sajnos a Magda-forrás vize mára kiapadt, de a völgy hangulata olyan számunkra, mint 20 évvel ezelőtt. A Dunakanyar mindig tartogat olyan emlékeket és élményeket, melyek segítenek kiszínezni a szürke, sablonos hétköznapokat, és csupa-csupa vidám gondolattal töltik meg a fejünket. Visegrád és környéke nagy kedvenc, akárcsak Sződliget Duna-partja, Pócsmegyer kedves utcái vagy éppen Zebegény dunai panorámája.

Ti hova menekültök el a világ elől, hogy feltöltődjetek kicsit? Várjuk a tippeket, kíváncsiak vagyunk minden rejtett zugra, apró szigetre és csendes kilátóra!