Az I Love Dunakanyar sztori, kezdetektől napjainkig!

Greff Tibor 2018. 03. 04.
  • Az I Love Dunakanyar sztori, kezdetektől napjainkig!
  • Valamikor 2013 elején jelent meg a színen az I Love Dunakanyar nevű Facebook oldal, majd néhány hónappal később weboldalt is létrehoztunk a közösségi felület mellé, hogy méltó körülmények között tudjuk megjeleníteni a Dunakanyarhoz kapcsolódó sztorikat, programokat és érdekességeket. A mi történetünk azonban mindeddig háttérbe szorult, de most törlesztjük az adósságot! 

    Abban az időben a legtöbb ember számára új terepnek számított a Facebook, korábban az iWiW és a myVIP uralta a hazai közösségi tereket, azonban Mark Zuckerberg felülete rövid időn belül egyeduralkodóvá vált nálunk is.

    Kaszás Gergő képe
     

    Bevallom őszintén, 2013 elején még elképzelésem sem volt róla, hogy mi haszna lehet egy céges Facebook profilnak... Arról meg pláne, hogy hogyan is működik az online világ, viszont rendkívül érdekesnek találtam a közeget. A Dunakanyar mindig is a szívem csücske volt, így nem volt kérdés, hogy milyen témában szeretnék elindulni.

    Szóval szerény körülmények között ugyan, de létrejött az I Love Dunakanyar nevű Facebook oldal, mentek a posztok, a követők száma is szépen gyarapodott és fantasztikus képeket kezdtetek küldeni.

    Tomor István képe


    Ebben az időben már két (jelenleg is piacvezető) online portálnál dolgoztam, így a legjobbaktól volt lehetőségem tanulni minden áldott nap. Mindig figyeltem a munkámra, viszont ez az online dolog tényleg beszippantott különös hatással volt rám, szivacsként szívtam magamba minden csepp információt, elkezdtem átlátni a rendszert és úgy éreztem, a világ legjobb munkája az enyém. (Ez az érzés a mai napig nem változott...)
    A Dunakanyar persze ketyegett mellette, azonban komolyabb célokat nem tűztem ki, inkább hobbiként tekintettem az egészre. Közben megismertem Zsófit (aki úgy megtetszett hogy gyorsan feleségül is vettem :)), de őt sem avattam be a titkos projektbe, hiszen magam sem tudtam mit kezdjek vele. Zsófi nem csak gyönyörű, de szerencsére okos is, így rövid időn belül be kellett avatnom, neki pedig nagyon megtetszett az I Love Dunakanyar ötlete.

    Majdán István képe


    Nem is gondolkodtunk sokat, a megtakarításunk jelentős részét feldobtuk egy weboldal elkészítésére, mint egyszeri szerencsejátékfüggő a piros hetesre. Ekkor kezdtük komolyan venni a tevékenységet, pénzt raktunk a rendszerbe, amit később még több befektetés követett.
    Mentek a posztok Facebook-on, épült a közösség, egyre többen ismertek meg minket, mi pedig munka után gyakran elindultunk a Dunakanyarba, hogy élményeket szerezzünk és amennyit csak tudunk, megírjunk Nektek. Egyébként a mai napig sem kérdés, hogy merre induljunk ha van legalább fél napunk szabadon (még szerencse, hogy egy gyönyörű térséggel kezdtem el anno foglalkozni és nem a szennyvízelvezető rendszerek felépítése vonzott). :)

    Csonth László képe

     

    A következő nagy lépés az I Love Dunakanyar életében egyértelműen Kristóf Eszti felbukkanása volt, akinek az írásait ma már heti több alkalommal is élvezhetitek. Eszti egy elképesztő csaj, ami külön szerencse, hogy ő dunabogdányi. Mi a Duna bal partját ismerjük jobban, ő pedig a jobb oldalt, így kellő rálátással rendelkezünk a térség egészére. Eszti kedves, precíz, imád írni és mindennek pontosan utánanéz. Mindez visszaköszön természetesen az írásaiban is. Bátran mondhatom, hogy nélküle nem tartanánk ott, ahol ma tartunk.

    Mindhármunk fényképes bemutatkozóját megtaláljátok az I Love Dunakanyar főoldalán.


    Egy fontos momentum érdemel még említést, ami egy olyan személyhez köthető, aki talán nem is tudja milyen lökést adott a tervünknek néhány évvel ezelőtt, egyetlen elejtett mondatával az I Love Dunakanyar kapcsán.
    Valahogy így hangzott:

    "Ha elég kitartóak vagytok, bármit elérhettek" - Nyirő András (Index alapító, Appsetrs, Pilisi Levendula)

    Ötödik éve vagyunk jelen az online szolgáltatók piacán és elmondhatjuk, hogy aki a Dunakanyarban tervez kirándulást, itt él, látnivalók után kutat, vagy csak szívna egy kis friss levegőt a környéken, jó eséllyel nálunk fog tájékozódni a lehetőségekről. Ez természetesen felelősséggel is jár, hiszen sokan nálunk szerzik az első benyomást a térségről, ezért törekszünk a legjobb szolgáltatás biztosítására:

    Folyamatos megújulás

    A weboldal 2014-es publikálása óta folyamatosan azon dolgozunk, hogy javítsuk a felhasználói élményt, egyre jobb cikkeket közöljünk és szerethető környeztet teremtsünk. Az I Love Dunakanyar felhasználói felülete február végén esett át egy komolyabb frissítésen, bízunk benne hogy szeretni fogjátok!

    Közösségi média:
    Innen indultunk és továbbra is kiemelt fontosságú terület. 18.000 Facebook és 2.600 Instagram követővel rendelkezünk. Érdemes Instagramon is követni minket, amit ide kattintva tehettek meg. 

    Fontos: ha nem szeretnétek lemaradni semmiről, ami a Dunakanyarba történik, állítsátok be a Facebook oldalunkon a "Megjelenítés elsőként" funkciót:

    Dunakanyar csevegő:
    Néhány hete elindítottuk a "Dunakanyar csevegő" csoportot Facebook-on, melynek célja, hogy közvetlenül is kommunikálhassatok egymással, tapasztalatokat cseréljetek, valódi közösségek születhessenek. A csevegőnek ma már több mint 1.200 tagja van és folyamatosan bővül.

    Bevezettük az ilovedunakanyar hashtaget:
    Instagramon először 2015 márciusában posztoltunk először #ilovedunakanyar hashtaggel, korábban senki nem használta ezt a jelölési formát Instagramon. Az eltelt 3 évben közel 4.400 alkalommal képet és videót jelöltetek #ilovedunakanyar hashtaggel. Köszönjük!

    Több mint 420 cikk:
    Mutattunk már be vendégházakat, településeket, programokat, személyeket és mindenféle érdekességet cikkeinkben. Ez a legfontosabb kommunikciós csatorna, hiszen ilyen módon tudjuk a legtöbb információt átadni az adott témáról. Legnépszerűbb cikkünket közel 20.000 ember olvasta és az 1.000 fölötti like szám sem ritka.

    Hírlevél:
    Eddig főleg a címlista bővítésére helyeztünk hangsúlyt, azonban a jövőben havonta több alkalommal is tervezünk hírlevelet küldeni feliratkozóinknak. Természetesen csak érdekes témákat küldünk, felesleges levélszeméttel nem terhelünk senkit. Amennyiben még nem vagy feliratkozva hírlevelünkre, a cikk alatt másodpercek alatt megteheted.

    Akiket elérünk:
    Jelenleg 250.000 embert érünk el felületeinkkel havonta, ami már elég jó eredmény, de nem állunk meg. :)

    Csonth László képe


    Ami a legfontosabb, hogy Nélkületek az egész fabatkát sem érne...

    "Az I Love Dunakanyar igazi motorja a közösség!"
    Egy kezemen meg tudom számolni, hogy hány embert kellett tiltani és hány kommentet kellett moderálni összesen. Nagyszerűek vagytok, köszönjük az eddigieket, a jövőben is számítunk Rátok!!

    Már szó sincs hobbiról, vagy céltalanságról... Pontosan tudjuk honnan indultunk, hol tartunk és milyen célok felé haladunk. Tudjuk, hogy rengeteg feladat vár még ránk... Folyamatosan gyűjtjük a látnivalókat, programokat, érdekességeket és sztorikat. Szeretnénk bemutatni a minőségi szolgáltatókat, akik segítségével még több embert tudunk a Dunakanyarba csábítani.

    Öt évvel ezelőtt mindent feltettünk egy lapra és ezen sorokat is azzal a 3 szóval zárom, amiket anno először legépeltem:

    "I Love Dunakanyar"

     

    Iratkozz fel hírlevelünkre