Blog

Horányi Kékevező Fesztivál

Nagy élmény volt a horányi Kékevező Fesztivál!

Az idei horányi Kékevező Fesztivál minden várakozásunkat felülmúlta, változatos programjaival és vizes kalandjaival egész nap csalogatta magához a környék apraja-nagyját. Még jó ideig fogjuk emlegetni ennek a napfényes, vidám napnak az emlékét. Reméljük, hogy jövőre ismét együtt evezhetünk és bulizhatunk veletek Horányban!

Horányi Kékevező Fesztivál – 2018

Napfürdő, evezés, kikapcsolódás

Az időjárás nagyon kegyes volt az idei fesztiválhoz. Már délelőtt 10 órakor is olyan verőfényes napsütés fogadott bennünket a Horányi strandon, mintha egy étlapról rendelték volna a szervezők ezt a strandidőt, a látogatók és az evezni vágyók legnagyobb örömére. Első dolgunk volt beállni a Dunába, és végigvágtatni a part teljes hosszán. Nagyjából ennyi idő elég is volt ahhoz, hogy megszokjuk a víz hőmérsékletét.

Hirdetés

Nálunk sokkal bátrabbak voltak azok a gyerekek, akik hosszú órákon át dagonyáztak a homokban, és érdeklődéssel figyelték, hogyan szállnak vízre a kajakok, kenuk, és hogyan állja a hullámok ostromát a sárkányhajó. Ez utóbbi mindenkinek nagy kedvence volt, a sárkány fejét sokan lapogatták meg a nap folyamán. Evezéshez, és fürdéshez nem is kívánhattunk volna szebb időt.

Állatsimogató

A Puszta Monostori Birkáson az állatsimogatónak szintén hatalmas sikere volt, a mellettünk álló gyerekek közül többen is páros lábbal ugráltak örömükben, amikor a kecskék észrevették őket. Be kell vallanunk, mi sem tudtuk kihagyni, hogy közelebbről is megnézzük őket, főleg, hogy az út mellett álldogálva az állatok szinte kikérték maguknak, ha valaki nem látogatta meg őket.

Horány

Fabula Sátorbábszínház

Kézműves vásár és zumba egy helyen

Bejártuk természetesen a színpad környékét is, alaposan bevásároltunk a kézműves vásárban, és elcsábultunk jó néhány finomságra is. Szívesen beálltunk volna zumbázni, de addigra már olyan sokan gyűltek össze a Piac téren, hogy nem mertük bemutatni fergeteges csípőmozgásunkat a nagyérdeműnek. Egyébként örömmel tapasztaltuk, hogy kortól és nemtől függetlenül sokan fittyet hánytak az izgalomra és a lámpalázra, és megmutatták, milyen jól mennek nekik a táncmozdulatok.

A nyugdíjas klubnál körbejártuk a rotyogó bográcsot, és a retró kiállítást. Leesett az állunk a komplett sátorozós résztől, ahol felállítottak egy sátrat, és mellette mindent megtaláltunk, ami a réges-régi vadkempingezős nyaralásokra emlékeztetett bennünket. Imádtuk!

Horányi Kékevező FesztiválEstére már akkora tömeg gyűlt össze a téren, hogy egy tűt sem lehetett volna leejteni. Megérkezett az Exotic, és megérkezett velük az igazi bulihangulat is. Megkezdődött az a fajta kellemes pezsgés, ami a szigetmonostori és horányi koncerteket szokta jellemezni. Dacára az egész napos melegnek és a rengeteg programnak, a koncertre mindenkiben maradt még annyi energia, hogy a „Trabanton szállni élvezet” című nagysikerű Exotic slágert boldogan énekelje egy képzeletbeli mikrofonba.

Tavaly megfogadtuk, hogy idén viszünk magunkkal fürdőruhát a fesztiválra, amit be is tartottunk. Idén azt fogadjuk meg, hogy jövőre zumbázunk egyet veletek a tűző napon. Aztán utána csobbanunk egyet a Dunában, és csapatunk egy kört a sárkányhajóval, mit szóltok?